Sumide karşı çıkan anneleri anlıyorum, ama inanın çaresiz kalıyorsunuz. Bi yerde yanlış mı yapıyorum ya da yapmam gereken var da yapmıyo muyum diye. Bu aşıda 6 yı görüyüm diye dua ettim ama daha ulaşamadı bile. Evet tabi ki sağlıklı bebek demek değil kilolu bebek. Tosuncuk olmasın ama az biraz toparlanmasını isterim anne olarak. Hangi anne zehirlemek ister bebeğini, kötülüğünü ister. Beni anladığınız için teşekkür ederim ki anne sütü alan bebeklerin ek besinlere ihtiyaç duymadığını savundum 4 aya kadar ama sanki eksik gidiyor birşeyler.