Benim kızımda 9 aylık ve 7 kg. Zayıf ama takmıyorum kafama. çünkü gelişimi güzel gidiyor. 4 dişi çıktı. 2tane dişi de yolda.. Anne baba dedi meme gelgel baybay gibi kelimeliri bir aydır söylüyor. Ayaga kalkıyor bir ay sonra yürüyebilir hatta 😁 o yuzden kilo önemli değil. Şöyle düşünün 25 yaşındaki her insan aynı kilo ve boyda mı? Ya da 25 yaşındaki herkesin yaptığı beceriler aynı mı? Hepsinin zeka seviyesi aynı mı? O yüzden her bebeğin kilosu ve gelişimi farklıdır kafanıza takmayın.