Merhaba güzel anneler. Kızım 4 ay 5 günlük. Aylık kilo alımı çok düştü. 450 gr almış. Şu an 5.700. Boyu hızlı uzuyor ama kilosu kağnı gibi gidiyo. Biberon tutmuyo. Kaşık mama vermeyi planlıyorum. En azından 1 öğün. Tam bu dönemde Sütsüz şekersiz kaşık mamaları kullanan anneler, hangi markayı ne sıklıkla veriyorsunuz? Bu arada sadece anne sütü alıyor.