figencik o kadar haklısınız ki …yalnız değilsiniz aynı durumları yaşıyoruz hepimiz (her şeye rağmen oğlumu çok seviyorum varlığına bin şükür 🙏🏻 🤲🏻),eşim de duş alacaksa bi yere çıkacaksa istediği şekilde yapıyor çocuktan önceki gibi, değişen pek bi şey yok ama söz konusu anneler olunca her şey “annenin sorumluluğu/görevi” oluveriyor, tuvalete gitmek bile lüks oldu 🥲 işin kötü tarafı yaşadığım çevrede hiç yakın arkadaşım yok bütün arkadaşlarım farklı şehirlerde yaşıyor, üniversite ve gençlik yıllarımı çok özlüyorum ,keşke zaman orada dursaydı…sizi çok iyi anlıyorum 🫂😢