orkide123 o kadar yorum yazdım, posta da yazmış olayım. Rahatlık iyidir güzeldir ama bu hayatta sorumluluklar da gereklidir, hayata anlam katar. Sonuçta eğlenmekle, kafa dinlemekle, rahatlıkta hayat geçmez. Onun sıkı sıkı sarılacak bir şeye ihtiyacı vardır. Şimdi anne baba olmayanın hayatının anlamı yoktur demiyorum tabii ki 💛 herkes başka bir yolla sağlar bunu kimi aileyle kimi iş güçle kimi sanatla… Bizim şu an sanatımız da işimiz gücümüz de çocuklarımız, biraz büyüsünler diğer şeylere de kapılar açılacak. Biraz sabır ve anların tadını çıkarmak gerek. Çünkü muhtemelen insan on tane de doğursa da kucağındaki o minik bebek özlemi dinmiyor 🥺