orkide123 Oğlumu eşimi çok seviyorum ama bende çok özlüyorum lise zamanımı üniversite zamanımı kendime hayatıma rahatça vakit ayırdığım zamanlarımı eşimle 7 sene sevgiliydik çok güzel vakit geçirirdik çok gezerdik arkadaşlarlada öyledik ara ara aklıma geliyor rüyama bile geliyor bazen hatırladığımda özlediğimden sanırım İyi ki dolu dolu yaşamışım o dönemleri diyorum