orkide123 iki kızım var. 8 ve 3 yaş. Ben 8 senedir özlüyorum. Evet onları çok seviyorum yalan yok. Ama ben hala eski ‘ben’ yasını tutuyorum. Ne zaman geçer bilmiyorum eski günlerimi çok özlüyorum. İstediğim saatte uyuyup kalkmayı, istediğim zaman kahvaltı yemek yapmayı, istediğim zaman dışarı çıkıp ona dokunma bunu yeme yere yatma diye birinin peşinden koşmadan deli gibi gezmeyi. Şehir dışına çıkmayı, eski fiziğimi, eski yüzümü… İnsan özlüyor ama artık zaman geri gelmiyor. Şuan onlar önceliğim. Onların eğitimi, sağlığı, ruh hali… Onlar iyi olsun da, benden geçti artık… Ben, ben değilim. Galiba yası bırakmalıyım.