mylifes_myrules Bebeğiniz çok minik emip uyuyacak zaten korkmayın. Bebeği 3 saatte bir pusetinden kaldırın mutlaka, esnesin yavrucak ve pusetten çıkardığınızda araba durmuş olsun. Emzirecekseniz de araba hareket halindeyken emzirmeyin bu bir güvenlik kuralıdır. Bebek araç içinde sadece pusette olmalıdır Allah korusun. Bol şans, kolaylıklar dilerim