mylifes_myrules
Pusette kemeri bağlı götürün ne olursa olsun.
Ben istanbula doğum için gitmiştim 15 günlük falandı evime dönmüştüm. İstanbuldan Van’a geldik bir gece samsunda kaldık yolu ikiye bölmüştük. Ne kadar ağlasa da kemerini açıp kucağıma almadım. Allah korusun bir anlık oluyor kazalar. Her ağladığında emmek için müsait biyerde durduk emzirdim öyle devam ettik. Yol uzuyor ama hepimizin içi daha rahat oluyor. Siz ne kadar dikkatli de olsanız karşıdan gelenin uykusuz, yorgun olup olmadığını bilemezsiniz. Önce güvenlik. Hatta samsundan sonra rakım daha da yükseleceği için basınçtan ağladıkça zorlanmasın diye emzik almıştım sadece yolda kullanırım diye. İkinci çocuğum bu arada, ikisinde de kemersiz oto koltuksuz yola çıkmadık çok şükür.