bidebayilistersenferiya renkliruya bittercikolata__ Evimizinnesesi hayrunn Pamukhanim_ Niyesordunbucevabi Retzja Servis tutup gidip evine götürcez en sonunda hahah arabaya yumoş almayi unutmayalım plss
stupendouss mylifes_myrules olur ama ani fren dönüş vs olursa bi tehlike olmasın boğazına süt kaçarsa vs diye kötüyü düşünmeyelim tabi olmayadabilir ama
bittercikolata__ mylifes_myrules kendi arabanızla gideckmissiniz zaten sorun olmaz inşaAllah aklida ermiyor daha emiyorsa emip uyur en azından
[silindi] mylifes_myrules oglum 20 gunlukken 5 saatlik bir yolculuk yapmistim sizin yolunuz baya varmis insallah sorunsuz guzel gecer yolculugunuz
uuuuuuu mylifes_myrules aaaa dogurdunuz mu sağlıkla büyüsün inşallah. Pusete koy kemerini tak sürekli uyuyorlar zaten o dönemde
gozde353 mylifes_myrules yaptım 12saat uçak + 6saat arabayla çok korkmuştum ama zor olmadı 22 günlüktü küçük olduğu için sanırım
kubrakubraaa mylifes_myrules arabayla çıkmıştım yola, bebeğim 1 aylıktı,3-4 saatlik araba yolcugunda hep uyumuştu, aciktikca beslemistim. Sizinki de arabada yorulup sık sık uyur da yola çıktığınız için pişman olmazsınız inşallah
dygskerem mylifes_myrules daha küçük sorun olmaz genelde uyuyarak geçer bebekler arabayı sever zaten mama içiyorsa termos alın lazım olur yolda emziriyorsanız zaten çok kolay olur
masalnes mylifes_myrules Şuan bende o durumdayım 😂bende perşembe evime gidiyorum annemlerdeyim memlekete dönüyorum istanbuldayım Şuan