Pamukhanim_ bi de ara öğün vermemeyi denedin mi? Yani gezdiği yerde yedirme. Sadece ana öğünleri ver. Bizim öğlen yemeği 3e falan kalıyo öyle olunca akşam yemeği yemiyor. Öğleni geçiştiriyoruz çoğu zaman. Kurabiye-poğaça-mücver gibi bişeylerle. İşte ayran ya da yoğurt yanına. Akşam bir köfte yese ben tamam diyorum tok tutar bu gece kızımı. Yani öyle de oluyor genelde. Az yesin ama hiç yememesinden iyi diyorum ne bileyim