Kızlar kızım 14 ay 20 günlük ve hiç bişey yemiyor günlük 1 küçük kase anca yiyor toplamda sadece emiyor oda günde 2 defa gece beslenmesi falan yok ve vitaminde almıyordur yedikleri sınırlı bugün mama denedik Aptamil hazır içmeye hazır olandan ve içti bende düşündüm ki normal mama alsam en azından kilo alımına faydası olur ama bir yandan da zaten yılbaşından sonra memeyi bıraktırmayı düşünüyorum bilemedim. İnstagramda osman hoca diyorduki mama veya meme zorunlu olmadıkça 18. Aya kadar devam etmeli o yüzden sizce başlasam kötü mü ederim