ng08 çünkü herkes sana güvendiği için emmiyor memeden kesmedigin sürecede yemez diyor doktor bile bunu dedi emdiği sürece yemez diye bende o yüzden keseyim bari yesin o zaman diyorum zaten bende mama işini mantıklı bulmadım doktorda zaten başlama der sadece çözüm arıyorum aç olmasına çok yoruldum artık sürekli kaşık uzatıp geri çevirmesinden bizim sorunumuz yemek sevip sevmemek değil bence çünkü herşeye mmmm der mamma mamma der nefis yapar ister bende yiycem diye ama onu ağzına alınca herşey bitiyor midesi sanki onu kabul etmiyor değişik iştahsızlık da değil yani anlatamıyorum ama çok farklı bişey yani meme de çok değil ki zaten günde toplasan 1 saat yoktur