inci86
Herkesin görevini siz mi belirliyorsunuz? Ne saçma düşünce yapınız var sizin. Kadınlar ister evde oturur, ister çalışır, ister doğurur ister kreşe verir, sizin beyiniz yüksek maaş alacak diye kadınları eve hapsedelim isterseniz. Siz kendiniz vasıfsızsınız diye tüm kadınlar öyle olsun istiyorsunuz. Çalışmak gibi bir derdiniz de yok belli, sonra da biz ev alamıyoruz, kayınpeder kayınvalide yardım etmiyorlar diye ağlıyorsunuz. Bu düşünce yapınızla çocuk büyütüyorsunuz, yazık gerçekten.