inci86 sizinle tabiki çok alakası var. Hayat müşterek değil mi? Kadın erkek eşit değil mi? Tek maaşla ev sahibi olmak çok zor. Eşinin maaşi 40 45 bin. Hadi diyelim 60 bine iş buldu e yine bu paraya ev sahibi olunmaz. Birikim vs olacak yada sizinde bi o kadar maaşınız olacak. Çocuğunuz var anlıyorum. Dediğim gibi ya çocuktan önce beraber çalışıp alacaktınız yada çocuğunuz büyüdüğünde okula başladığında ortak çalışıp alacaksınız. Başka yolu yok gibi görünüyor.