inci86 çeviriyorsunuz, ne yazdığınızı gayet iyi biliyorsunuz “herkes görevini yapsa erkekler daha yüksek maaş alır” dediğinizin anlamı gayet açık, kadınlar çalışmasa (görevi olan ev işlerini yapsa size göre) erkekler daha yüksek maaş alacaklara getiriyorsunuz. Eşiniz için de konuşmuyorsunuz, doğrudan erkekler diyorsunuz. Siz evde annelik yapıyorsunuz bizimkileri kim yapıyor sanıyorsunuz? Çalışan anneler çocuk büyütmüyor mu, ev işi yapmıyor mu? Çifte sorumluluk alıyoruz.
Ayrıca vasıfsız insan “Bir alanda herhangi bir uzmanlık eğitimi olmayan, bir konuda deneyimi, yeterliliği bulunmayan, kısacası bir uzmanlık alanı bulunmayan kişiler” dir. Nitelik gerektiren bir iş mi yapıyorsunuz? Uzmanlık eğitimi aldınız mı bu alanda?
Kendi seçiminiz sizi ilgilendirir, eşinizin buyruğu altında yaşayabilirsiniz bu beni zerre ilgilendirmez. Ama kadınlara bir görev siz tanımlayamazsınız.