livabebek merhaba. Bizde de aynı durumda, Kortizon ilaçın kullanınca biraz iyileşiyor kesimce de çoğalıyor. Biz alerji kan testin yaptırdık, bebeğimin yumurtaya(sarı ve beyaz) alerjisi varmış, ben emzirdiğim hemde mama verdiğim için, yumurtayı da kestim 1 aydır, mamayı da değiştirdim. Hala aynı devam halimiz, bebeğim 4 aylık, bizde 2 buçuk aylıkken bacak ve kol araları kızarıkla başladı.