Benim de kızım 6 aylık 5 aydır filan çekiyoruz. Her doktor bir şey diyor ancak çözüm bulabilen olmadı. Cildiyeye de götürdüm o da kortizonlu krem verdi ama denildği gibi bırakınca tekrarlıyor. Hem atopik hem alerjik bizim kızın muhtemelen. Ailem Silivride yaşıyor oraya gidip 1 hafta filan kalınca geçiyor. Çevre ya da ev koşullarından muhtemelen. Chatgpt ile konuyu masaya yatırarak evdeki gerekli değişiklik ve önlemleri aldım, mamayı değiştirdim, içme suyuyla yıksdım, hava temizleyici aldım ama yok sonu gelmiyor 😞