livabebek bizim alerji kaynaklıydı ama biz kanayan yaralarla atlattık şuan 17 aylık oldu kızım hala dikkat etmezsem tekrarlıyor 3 4 yaşını bulur demişti doktorum üzerine fazla düşme tamamen geçmesi öyle anlık olmayacak zamanla geçecek dedi. La roche posey lipikar kullanıyoruz mustela stelatopia sampuan ayrıca kaşıntıyı alsın diye kaşınan bölgelerine mustela stelatopia intense verdi çok şükür onlarla şuan rahatız yumuşatıcı yasak cift durulama yapıyorum %100 pamuk giysiler giymesi gerekiyor dedi ve en önemlisi sakalli kişiler öpmesin dedi kaşıntıya sebep olacağı için egzamayı tetikliyor dedi umarım faydası olur canınızı sıkmayın bu bir süreç ve zamanla gerçekten azalıyor hatta şuan bizim yok denecek kadar az sabır ve rutin isteyen bir dönem rabbim yardımcınız olsun🤲🏻