livabebek bizimde öyle oğlum 4 ay 18 günlük ve bide konakları çok fazla bende bu egzamadan dolayı olduğunu düşünüyorum sizde de öyle mi biz temizliyoruz Konak tekrar çıkıyor yani gerçekten Allah bu atopik egzama olan bebeklere yardım etsin Bir de kaşınıyorlar çok kötü huzursuz oluyorlar ne zaman geçer bilmiyorum ben de
livabebek bizimde öyle oğlum 4 ay 18 günlük ve bide konakları çok fazla bende bu egzamadan dolayı olduğunu düşünüyorum sizde de öyle mi biz temizliyoruz Konak tekrar çıkıyor yani gerçekten Allah bu atopik egzama olan bebeklere yardım etsin Bir de kaşınıyorlar çok kötü huzursuz oluyorlar ne zaman geçer bilmiyorum