Benimde oğlumun 2 . Ayında ortaya çıkmaya başladı. Bir kaç doktor gezdik. Her biri bir şey dedi. Kimisi diyet yap dedi kimisi yapma dedi. Bende diyete başladım. İki aydır diyet yapıyorum. Çok zorlanıyorum. Sanki diyete rağmen tamamen geçmiyor. Sürekli kaşınıyor yüzünü çiziyor kulaklarını çekiştiriyor huzursuzlanıyor çok üzülüyorum böyle olunca. Nemlendirici olarak mustela verdiler bir yandan iyi geldi. Ama bence daha etkili bir şey lazım