Kbraunvr ay benimki 7.5 aylık 8,5 da ayırmayı düşünüyorum. Suan iki şehirde de yasıyorum. Birinde kayınvalidemleröe yasıyorum ve eşim geldiğinde cocuk odadayken özel hayat zor oluyor. Diğerinde beşiği kendi odasında. Gidince direkt orada yatırayım böylelikle odası ayrılmıs olur diyorum ama suan anı anını tutmuyor. İki gündür bensiz kendi yatagına yatmıyor kucagımda ya da yanımda uyuyacakmıs illa. Sürekli git gelli cesaret etmelimiyim bilmiyorum