nalid1 odamız soğuk ve nemli olduğu için 8.5 aylık civarında ayırmak zorunda kaldım. Bizim oda 17-18 derece aldığımız oda 21-22. Hem kapılar açık hemde bebek kamerası var gece telefonumdan açıyorum ağlamasını vs en ince sesleri bile duyuyoruz. Başta manevi olarak zorlandım amaiyiki ayırmışım diyorum şimdi hem bizim özel hayatımız için hemde onun gelişimi için daha iyi bence