Bebeğim 18 aylık, aslında 1-2 aydır ayırma düşüncem vardı ama odayı bi türlü toparlayamadık. Sonra da 18.ay uyku gerilemesine yakalandık.
Muhtemelen zor olacak ama uyku gerilemesinin geçmesini beklemeden ayıracağım sanırım bu haftasonu. Belki ilk zamanlar ben de onun odasına yatarım alışana kadar. Bir haftadır falan odasında vakit geçiriyoruz oynuyoruz ara ara. Bebeğime de söylüyorum, burası senin odan yakında burada uyuyacaksın yatağını buraya getireceğiz vs diye…