ipeklim sekiz sene dublekste oturdum. 200 m2’di.
Çocuksuzken dubleks sadece temizlemesi zordu. Üst kattan başlayıp aşağıyı da aynı gün bitirmedikçe asla yemiz hissettirmiyor. Bir günde o kadar iş de can çıkarıyor. Teras sürekli tozlanıyor. Büyüktü bir de. Oturmadan önce temizlemeye kalkınca yorgunluktan başka bir şey kalmıyordu geriye.
Çocukluyken de yürümüyorken bir nebze iyiydi. Ama en ufak bir şeyde 14 basamak çık, 14 basamak in derken sinirim bozuluyordu. Sonra büyüdü. Yatağından kalkmaya başladı. Benim de huzurum kaçtı. Merdivenden inmesinden endişe ediyordum. Merdivene kapı koysam kenar korkuluklara tırmanıp düşer diye aklım çıkıyordu.
Şimdi tek kat bir evde yaşıyorum. Çok rahatım. Tek şarjla ev süpürülüyor. Yukarı aşağıya temizlik malzemesi taşımıyorum. Taşımamak için fazladan eşya almıyorum vs vs