ipeklim biz 2 yıldır dublex de oturuyoruz kendi evimiz apartman dairesinde tam dediğiniz gibi buyuk terasimiz var arada mangal cok keyifli oluyor :) in çık yorulmuyoruz biz yatak odalarımız alt katta problem olmuyor. Üst katta misafir yatak odası, çalışma odası ve müzik odası var. Biz gayet memnunuz mümkün olunca daha büyüğüne geçmek istiyoruz:) temizliği gelince bize düzenli gelen yardımcımız var o yuzden problem olmuyor