Benim bebeğim şuan 15 aylık oldu pişiği sürekli devam etti bazen çok çok uzun sürdü bazen hemen bitti bütün kremleri bezleri usanmadan denedim değiştirdim çözüm aradım.. havalandırdım su ile yıkadım güzelce kuruladım,kremi bol sürdüm, sürekli bez markası değiştirdim, pamuk ile ıslak mendille derken yinede bir türlü geçmedi … sonra bir arkadaşın tavsiyesi ile öğrendim aveeno babynin atopik ciltler için pişik kremi kullandım ve bir daha pişik olmadı… sorun bezlerde ve pişik kremlerinde değilmiş belki başka annelerede yardımcı olur😄🙏