Ben de yasadim ayni seyi. Doktorum alerji icin cok erken yenidoganda alerji olmaz dedi.
Benim yaptigim hatalar altini sildikten sonra kurulamamak ve pisik kremini cok fazla surmekti. Tavsiye degil elbette herkes doktoruna sorsun benim Aile hekimim hamezinc diye bi krem yazdi. gunde iki kere sur ve ince tabaka halinde dedi. İki kere surdum duzeldi, bi daha surmeme gerek kalmadi. Ayrica sudokrem gercekten digerlerine gore daha iyi. Diger markalari aldim bi panikle. Simdi kullaniyorum bitsin diye. Ama onlari surunce biraz kizarik oliyo yine. Sudokremde sifir kizariklik, bizde cok ise yaradi