Gizem111 kiraaz bende onun nemlendiricisini kullanıyorum gayet memnunum ama pişik kremini bilmiyorum denicem🦥🤎
Gizem111 trnipek ayy inanır mısın son çare onu denedim geçiyo çocuğumun pişiği. Valla asla aklıma gelmezdi
trnipek Gizem111 iyi yapmışsınız bazen pahalı kremler de işe yaramıyor. Bizim yatalak hastamız vardı her pişik olduğunda Arko sürerdik bende şimdi bebeğime sürüyorum tabi arada bepontal mustela falan da kullanıyorum. Ama bence en iyisi Arko 😊