makifa uyku rutini olusturun. 4. Ay sonrasi da desteksiz uyutmayi ogretin, 6. Ay sonrasi gece beslenmesini kesin. Tabi ki doktora danisarak. Ben de 4 5 ay civari baslamistm, burada post acmistm. Herkes erken cart ve vurt dedi. Cok pismanim cunku yataginda uyumaya baslamisti, yatir kaldir metodunu uygulamistim… Sonrasi buradaki annelerin lafi ile vicdan yaptm biraktim, şu an tam 15 aylik ben hâla memede 1 bucuk saat ugrasarak uyutmaya devam ediyorum. Gece beslenmesini de kesemedim