makifa ne kadar erken başlarsanız o kadar iyi olmaz, güvenli bağlanma ilk 3-4 ay oluşuyor . Eğer bunu yapmadan eğitim yaparsanız kaybetme korkusu öğrenilmiş çaresizlik vs oluşur. En sağlıklısı 4-6 ay. Onun öncesinde rutinlerinizi oluşturun yeterli. Bol bol sarılın öpün birlikte uyumuyorsanız beşiğine rutin yapıp yatırsanız da yeter . Zaten 40 ı çıkınca başlayan da bunu diyor rutine sadık kaldım diyor eğitim öyle bişey değil.