makifa benim ikizlerim var düşünün bence hiç bir sorun olmadı hatta 1 ay erken doğmamıza prematüre olmamıza rağmen doktorumuz 40. Hafta doğum yapsan bu kilo boyda olur normal de 1 ay düşmem lazım düşmüyorum demişti tamamen gece uykusunun faydasını yaşadım. Yatak olayı şöyle basıl uyursa uyusunlar yataklarına yatacaklarını biliyolar bazen kucağımda uyuyorlar yataklarına koyuyorum bazen ayağımda uyuyorlar yataklarına koyuyorum ama çok yorulursalar kendilerinin de uyuduğu oluyor yatakta bu ara bizde de gündüz çok uyumama başladı muhtemelen dişlerden. Bir de şuna inanmaya başladım 7 aylık tecrübem den nasıl öğretir, alıştırırsan öyle devam ediyor dilerim ki düzenim de böyle devam eder yoksa ikizle ben perişan olurum.