goldengate sencokbiliyon İlişki sırasında da, banyo yaparken de olabilir sonuçta. Mecburi durumlar icin demiyorum seninki keyfi ya ondan dedim,🤠kendim banyodan cikinca hizlica giyinirim hep aklimda deprem var. Bende bornozlayken bakim yapmaya sacimi kurulamaya bayilirim malesef yapamiyorum
sencokbiliyon goldengate kız ben de sabaha kadar öyle uyumuyorum, ama şöyle yarım saat elimde telefonla uzanmak hoşuma gidiyor. Öyle uyuyamam zaten 😂
bianneo mehtaptiryaki ay takmıyordum yani hamileliğimden beri ama bugün kendime yarım atlet şeklinde süngerli olanlardan aldım baktım rahat baya. Sarkar diye korkuyorum ben yaa onu bari takıyım dedim
Deletedmom_968 bircicekbirbocek10 gece yatarken takmak gögüs kanserine nefen olur diye okumuştum bir yerde ne kadar doğru bilmiyorum ama ben dışarı hariç takmam hiç
tomrisinizi mehtaptiryaki kendimi bildim bileli duş dışında çıkarmam. İlk çocuğumu iki yıl emzirdim şimdi ikinciyi emziriyorum 6 ayı geçti. Ve sarkma olmadı tabii ki yumuşadı ama sarkmadı bakalım bu emzirme süreci bitince nasıl olacak. Yer çekimi etkisiyle de sütyen olmazsa sarkma mutlaka olur doğru sütyen kullanmak önemli.
minniks mehtaptiryaki normalde evde takmazdım ama emzirme donemlerinde penye sutyenlerden kullanıyorum 49 gun once dogum yaptım goguslerim hala terbiye olmadı mecbur sutyen ped kestigim eski atlatlerden ne bulsam yerlstiriyom 🤣🤣
alinmom Ev rahatlığı bambaşka ya. 🤭sütyen de süt de keyfine göre, önemli olan insanın kendini iyi hissetmesi. 🌸
tazemom1 mehtaptiryaki benim sarktı yazın doğum yaptım bebekle yapışıktık ve çok sıcaktı takmamıştım kimse de sarkar demedi şuan çok kötü görüntü 😔
namkoll mehtaptiryaki sütyen takmıyorum. Bralet, büstiyer tarzı takıyorum. Onlarla çok rahat ediyorum. Bazen pedli sporcu sütyeni takıyorum. Pedini çıkarıp da takıyorum değişiyor.
Sunismyson mehtaptiryaki Takınca da sarkıyor 🥲 takmayınca taşan sütü tutması için pedi nereye yapıştırıyorsun?