mehtaptiryaki goguslerim çok büyük değil benim zaten varla yok arası o yüzden ömrü hayatım boyunca asla takmadım aldım takim diye ama iğrenç hissettim kendimi bana göre bisi değil yani sadece bazı kıyafetlerde özel zamanlarda kıyafetim düzgün dursun diye sutyenli atlet almıştım 1 tane onu takarım sonra geri çıkarırım