traineemom deniz255 evet çok normal. Oğlum sünnet olduğunda 48 günlüktü ilk gün çok ağladı, bol bol kucak teması, kremler, ağrı kesiciler ile bir şekilde oyaladık 3 günde topladı
traineemom deniz255 merak etmeyin ilk gün bende pişman oldum hatta eşim “ben sana büyüsün demedim mi ?” Diye başımın etini yedi ama 5 aylık her gün şükrediyoruz iyi ki erken yaptırmışız diye sizde rahat edeceksiniz merak etmeyin ❤️
Cinarsmom55 deniz255 2 gün olur çiş yaptıkça yanıyor illa ki o yüzden. Karton bardağı kesip beze koyuyor musun?
Cinarsmom55 Bize doktor demişti karton bardak olayını endişe etme bir de kucağına aldığında sen parmak ucuna doğru yüksel ve kendini bırak bunu yap spor gibi o zmn da rahatlıyorlar yine doktoru demişti
Gullucan14 deniz255 ilk öyle olur aşırı kanaması olmadığı sürece sknti yok canım normal çünkü canları aviyor kolay değil 2 gün öyle ağlar snra normale biner
deniz255 hindilisalam ay biraz daha iyi çoook şükür. Zannediyorum sadece işerken acıyor. Çünkü mama içtikten kısa bir süre sonra ağlıyor sonra geçiyor. Yarına daha da iyi olur inşallah 🙏
hindilisalam deniz255 kuzum benim kıyamam yarına çok daha iyi olur🥲 çok geçmiş olsun bi ds hayırlı olsun😂💕