NewMomm1 perşembe günü yaptıracağıx bizde 10 gün sonra 20 aylık olcak o kadar çok korkuyorum ki endişeliyim canının yanmasındsn olsun 12de yeme içmeyi kesip kaç saat aç kalacağından olsun🥹 peki birşer soracağım ben altını yıkıyorum her bezini açtığımda kakasını yaptığında ıslak mendil kullanmıyorum hemen pişik yapıyor bu süreçte altını nasıl yıkayacağım acaba bi sakıncası olur mu ki