poyrazmom2604 ya benim bebeğim de şu an tam 21 aylık sünnet ettirmeye çok korktum ama büyüdü diye ama daha çok büyüdükçe daha mı kötü olacak bezden çıktıktan sonra bezle daha çabuk iyileşiyor diyorlar ay kafam çok karışık ya ben aslında altı yaşına kadar beklemeyi falan düşünüyordum ondan sonra altı yaşında yaptıran bir yeğenim vardı çok çektiklerini söyledi bebekken daha kolaymış Şu an 21 aylık oldu büyüdü zor mu olur kolay mı olur bilmiyorum çok kafam kırıcı benim bebeğim de sürekli gece mama diye ağlayan bir bebeksiniz 12 saat aç kalması gerekiyormuş bunlar nasıl ilerleyecek çok zor değil mi uymaz ki ama içmeden gece of