betul97_ büyükler hep alışmış kız çocuklarına pembe giydirmeye koyu renkler olunca hep bi burun kıvırma iki kızım olduğu için biliyorum .. hiç kimseye takılmayın bence modeli çok güzel kız çocuğu diye illa pembe mi almak lazım 🤦🏻♀️ gülerek giysin inşallah çok güzel 🌸