Orenda_ betul97_ Unisex bir mont gibi duruyor,ya bir de kime ne yaa herkes en güzel şeye bile birşey bulur güzel demesini bilmez anca eleştirirler çok güzel ben giydirirdim kızıma
betul97_ Orenda_ Kesinlikle illa kızımız var diye pembe mi giydirmek gerek anlamış değilim. Rengi hoşumuza gitti ve içi kürklü sıcak tutar diye düşündük aldık
Orenda_ betul97_ Bu şekilde sınıflandırmayı,renkler üstünde cinsiyet ayrımı yapmayı ben hiç doğru bulmuyorum hoşlanmıyorum da,herkes sevdiği rengi kullanır,giyer
durbakalim @betul97_ moralini bozmaya yer mi arıyorsun kız😅salla gitsin ya ne güzel mont unisex bence.Neye bakarak erkek montu diyorlar herkesinde her seye bir fikri var😏iyi günlerde giysin kızınız 🌸
PoppyDaNeer betul97_ Büyüğü var mı? Kendime alırım🤣🤣 Büyükler her şeyi çok biliyor, moral bozacak bir durum yok. Güle güle giysin kızınız.
Minikbiiranne betul97_ yani büyüklere göre herşey pembe mor olmalı çok saçmalamışlar gayet de güzel bir mont şuan kız erkek rengi modeli diye bişey kalmadı bütün ürünler artık neredeyse unisex satılıyor ve çok beğendim bende güle güle giysin minnak
betul97_ Minikbiiranne Erkek eşyaları daha güzel hatta nedense eşime kıyafet bakarken her şeyi çok beğeniyorum kendime eşya bulamıyorum
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan betul97_ canım gayette güzel kim dediyse halt etmiş ben de kızıma alırken hep krem ve kahve tonlarını tercih ediyorum seviyorum yani