tarana19 betul97_ Bence güzel, sağlıkla kullansın. Hem unisex gibi duruyor. Kızıma da o kadar mavi, yeşil erkek giysileri aldığım oldu ki ) güzel de yakıştı.
betul97_ tarana19 Neden yakışmasın ki zaten kız olan pembe erkek olan siyah mı giymek zorunda anlamadım bu büyükleri
ekimannesi11 betul97_ çok güzelmiş bende bakayım kızım için mont arıyordum bende gerçekten hiç erkek hissi vermedi bosverin insanlar anca konuşur
betul97_ ekimannesi11 Gerçekten içi çok güzel sıcacık tutar rengini de beğendik erkek montu diye de düşünmedik
ekimannesi11 betul97_ evet evet bende böyle içi sıcacık tutan mont arıyorum ablasını okula götürüp getirince çok iyi olur☺️ güle güle giysin prenses 🫶