metemom_ alpaslanmom_ oğluma da bir kere böyle oldu ateşini düşüremedim paronax fitil verdim öyle düştü
SheDoesntCare AtesPerisi çok saol canm biraz daha iyi gibi ama diş sancısı hala devam ediyor uyumak istiyor uyuyamıyor , emziriyorum şu an 🥹
piyanistbanabirak alpaslanmom_ şuan aklıma gelen ılık suyla bir duş aldirabilirsiniz Çok geçmiş olsun
AtesPerisi SheDoesntCare Ahh kıyamam biz ne çektik o ateşten en son gece çıktı bidaha olmadı ama şimdide soğuk soğuk terliyor😱
sessi alpaslanmom_ verin birde ben bağırsak enfeksiyonu olmuştum doktor bana antibiyotik etki etmez etsede çok etki etmez ishalken demişti damardan üç gün serum almıştım sizde bir Kez daha alabilirseniz özelde şansınız varsa gidip yaptırın çabuk toparlar
alpaslanmom_ sessi özele götürdüm canım zaten doktora yazdım şimdi 2 gün sürer dedi ama ateş bu şakaya gelmez ben bakacağım böyle giderse sabah tekrar götüreceğim
alpaslanmom_ SheDoesntCare bizde diş çıkarıyoruz ona bağlamıştım ama doktor diş ateşi 38 i geçmez dedi ağzında dişler patladığı için açık yara her bulduğunu ağzına koyuyor enfeksiyonu ordan aldı büyük ihtimalle
Metehanduygu44 alpaslanmom_ çıplak bırak sakın üstüne bir şey giydirme beziyle dursun havale geçirir kasıklarına ılık bez koy koltuk altlarına ayak altlarına çok geçmiş olsun
AtesPerisi alpaslanmom_ Bizim enfeksiyon olsaydı ateş tekrarlardı dimi geceden beri olmadı şükür eğer olsaydı yarın tekrar götürcektik
beginnerrmomm alpaslanmom_ bizimki de bugün ağlayarak uyanıyor iki gündür ben hastaydım maskeyle geziyordum bulaştı galiba çok zor umarım hemen iyileşirler crp 40 çıkmış nasıl yatış vermemiş anlamadım
alpaslanmom_ beginnerrmomm valla bizde yatıracaksanız sorun yok dedik hani yatırsınlar diye doktor gerek görmedi
Dedektifgadget beginnerrmomm 40 çok yüksek değil doktorlar için bizimde 37 falandı yatırmadı ilaçsız geçirdi