Çok geçmiş olsun umarım iyidir şimdi. Bizde bu bu kaç gündür her gece acildeyiz. 39-40 i buldu ateşi. Sürekli ılık duş ve ateş düşürücü ile düşürmeye çalıştık düşmeyince hopp hastane.. Serumlarla düştü. Kanda enfeksiyon çıktı. 5 gün antibiyotik kullandık bugün sondu. Şuan iyi artık şükür. İnşallah iyidir. Gerçekten çocuklar hasta olunca çok zor. Allah şifa versin 🌼