Kızlar bu sabah oğlum 4 kere ishal şeklinde kaka yaptı ateşine baktım 38,9 du hemen hastaneye kaldırdık parol serum takıldı kaka tahlili influenza testi yapıldı ve kan alındı kanda crp 40 çıktı orda hemen seruma antibiyotik koydular ateşi 37,2 düştü taburcu olduk eve geldik şuan ateşi yine 38,8 pedifen ve calpol 3 saat dönüşümlü ver dedi ve ceftinex antibiyotik yazdı bugün serumla antibiyotik aldığımız için yarın başlarım ona bugünlük ateş düşürücü vereyim dedim fakat fayda etmiyor , fitil verdim fitil baya düşürdü ama etkisi geçince yine yükseldi ne yapmalıyım :(