patiseverana ben bebeğime ecowell kullanıyorum çok da memnunum dalin bizde konak yaptı çok kısa bi süre kullanmıştım halbuki, izinde memelekete gittim 10 günlüğüne kendi şampuanını götürmeyi unutmuşum dalinle yıkadım bi kaç kez şuan yine konak oluştu . Sık banyo yaptırıp tarayın saçını , hindistancevizi yapınıza çok öneriyorlar konakta