papatya0909 patiseverana Bende dalinle yıkıyorum dogdugundan beri 4 yasında Ama kabuklu yara gibi oldu kafası Kalın kabuklu yara . 🤔🤔
patiseverana ozlemeslem55 ebe hanımda öyle dedi kendiliğinden de geçebiliyormuş sen dene dedi bakıyorum ben de
patiseverana mavi3746 şuan incia ve siveno var evde onlarda çok öneriliyormuş onları deniyorum ama aklımda bulunduracağım 🌺
patiseverana Meryemozen evet ben de öyle yaptım biraz azaldı sadece dalinle yıkadığımda onamayan taraflarda çıkıyor gibi geldi şampuanı değiştirdim
patiseverana erikarpuz bize de onu önerdi almadım zeytinyağıyla yumuşatıp ditarattım şuan inciayı kullanıyorum bir de dalğni bıraktık bakalım farketcek mi 🌺
alpaslanmom_ patiseverana 3 aylık bebeğiniz çok küçük dalin kullanmayın bence içeriği hiç temiz değil
Gul-42 alpaslanmom_ katılıyorum cocuk doktorumuze ürün soylemıstım dıs macunu ve kendı hıhı dedı bılmıyordu ıcerıgı bıle bılmıyor