patiseverana ben konaktan çok çektim o yüzden kurtuluş yönemimiz şu şekilde oldu. Öncelikle şampuan degıstırdım. Sba med aldım papatya özlü olan. Tatlı badem yağıyla kafasını yağladım yarım saat beklettim daha sonra konak taragı ile taradım zaten cogu taraga gelmıs oluyor. Daha sonra banyosunu yaptım guzelce banyodada taradım. Bu şekilde iki banyoda geçti.