denizkili544 merhaba, nurse harvey gaz damlası ve kidstrench adlı bir probiyotik kullandık faydası oldu.
Bebeği gündüz her uyanık yakaladığımda masaj yapıyorum. Kolik ve gazlı bebekler için olan masajları izleyip kendime bir kombinasyon oluşturdum. Uyandığı zaman bu masajları yapıp öyle besliyorum, bir kısmını masaj yaparken bir kısmını da beslenirken çıkartıyor gazın. I love you masajı özellikle işe yarıyor. Beslenmeden sonra da üst gazını mutlaka çıkarmaya çalışıyoruz.
Ütüyle bir kumaşı ısıtıp ilk sıcaklığını attıktan sonra zıbının üzerinden karnına sarıyorum sancı anlarında. Kullandığımız mamayı doktorun önerisiyle değiştirdik, kolik bebekler için olan bir mamaya geçtik, biberonu kolik aparatlı kullanıyorum. Kendi yediklerime de dikkat etmeye çalışıyorum. Kimyon rezene anason aldım aktardan akşama doğru demleyip çayını içiyorum. Spotify ve youtubeda kolik bebekler için sakinleştirici beyaz gürültü listeleri var onları da açıyorum ihtiyaç duydukça. Arabaya binince susup uyuyor bazen bunu da deneyebilirsiniz.
Gece on -on bir gibi başlayıp gün ağarana kadar çığlık çığlığa ağlıyordu kızım dört farklı doktora gösterdik kolik yapacak bir şey yok dediler. 🥶
Bu yazdıklarım o krizi hafifletti ama. Masajı eksik yaptığım gün yine başlıyoruz ama çığlıklara.