denizkili544 benim kızım da kolik bir bebekti doktora götürdüm doktor da kolik olduğunu söyledi, sonra bana dedi kekik kaynat pardon, kimyon kaynat. Sen de iç bebeğe de bir kaşık içir dedi. Ve ben faydasını gördüm, bir kaşık verdim artık gün gazını rahat çıkardı.