Merhaba güzel anneler mesajların çoğunda kendimi buldum resmen benimde bebeğim kolikti akşam saat 11 de başlıyordu sabaha karşı 3 e 4 e kadar çığlık arabada gezdiriyorduk masaj şu bu derken şükür şuanda 7 buçuk aylık geçici günler inanın hep öyle kalmıyor süt ve süt ürünlerini kestiğimde kızım çok rahatladı momyy blis damla çok iyi geldi bize hepimizin allah yar ve yardımcısı olsun