gulsen13 o aylarda pusetine yatırıp gittiğim yere götürüyordum. Önünde şebeklikler yaparak iş görürdüm. Bunları yaparken de yaptığım her şeyi detaylarıyla anlatırdım. Dört aylıkken sadece çığlık atardı. Karşılıklı çığlık atıp eğlendirirdim. Uzaktan ona koşar heyecanlandırırdım. Özellikle çamaşır asarken çok iyi oluyordu. Her şeyi tek tek çıkarıp kızıma doğru sallardım. Güldürüp çamaşırı asardım. Bu arada da babanın siyah donu, annenin lacivert pantolonu vs anlatırdım.